Önümüzde tüm şirketlerde bizleri bekleyen çok önemli e-dönüşüm fırsatları bulunmaktadır. Bu dönüşüm hareketi özellikle yeni gelen nesillerin çalışma şekillerindeki özgürlük ve paylaşım beklentilerinden dolayı daha da kaçınılmaz bir gereksinim halini almıştır. HRSP ile iş ortaklığı yaparak bu dönüşüm de sizler de yer alabilirsiniz.
Gelecekte şirketler sunucular olmadan ve lisans satın almadan sadece memnun oldukları sürece kira ödeyerek yazılımları kullanacaklardır. Bulut teknolojisi dediğimiz bu akım çoktan başlamıştır ve gelecekte de hızlı bir şekilde devam edecektir. Bu geçişler de sizler de danışman olarak yer alabilir ve müşterilerinizin bulut projelerini kendi danışmanlığınız da yönetebilirsiniz.
Yaptığınız projeledeki danışmanlık gelirlerine ek olarak aylık bulut kira bedelinden de yüzde alın. Mevcut yaptığınız işlerin yanında potansiyel müşterilerinizin projelerini istediğiniz yer ve zamanlar da rahatça yapabilir ve sunumlarından, canlı geçişlerine kadar projelerini kendiniz ya da ekibinizle yönetebilirsiniz.
Orchestra modüler bir yapıya sahiptir ve her modülü müşteri ihtiyacına göre uyarlayabilirsiniz. Orchestra da bulunan hazır modüller;
Şirketin iş tanımlarını, gerekirse iş ailelerini, pozisyon ve departman yapılarını oluşturun ve müşterinizin iş tanımlarını toplu bir şekilde almasını ve yönetici ilişkilerini tanımlayın. Bu modül ile çalışanlar iş tanımlarını bilecek ve insan kaynakları da organizasyon şemalarını tarihsel bazda alabilecektir,
Şirket kodlarını, işyerlerini, çalışan grup ve alt gruplarını oluşturun, çalışan kayıtlarını oluşturun,
Şirket çalışma programlarını, izin türlerini, izin haklarını uyarlayın. Takvimleri girin ve ardından çalışma programlarını üretin,
Şirketin temel maaş ve ek ödemelerini uyarlayarak bordrolarını yapmalarını sağlayın, bordro öncesi ve sonrası işlemlerinde onlara destek verin,
Şirket performans formlarını tasarlayın ve performans değerlendirme süreçlerini oluşturun,
Anket formlarını müşterinize nasıl oluşturacaklarını anlatın ve diledikleri zamanlar da anket yapmalarını ve çalışanlardan geri bildirim almalarını sağlayın,
Şirketin tüm iş akışlarını uyarlayın ve tüm süreçlerin web ve mobilden takip edilmesini sağlayın, mevcut diğer müşteriler de kullanılan iş akışlarını aktifleştirerek direkt olarak kullanabilirsiniz,
Şirketin rapor ihtiyaçlarını analiz edin, tüm raporları insan kaynakları ya da yöneticilerin erişebileceği şekilde orchestra da oluşturun, bu raporlamaları yüm ik ve yöneticiler telefonlarından bile istedikleri zaman ve yerden alabileceklerdir,
Şirketin çalışanlarına ve yöneticilerine ekiplerini görebilecekleri ESS - Employee Self Service ve MSS - Manager Self Service modüllerini açarak kendi talep ve onay süreçlerini kolaylıkla takip etmelerini sağlayın,
Şirketin duyurularını e-postalar ile yapması yerine mobil uygulamadan bildirim şeklinde yapmalarını sağlayın, paylaşım grupları oluşturarak istedikleri gibi doküman, resim ve video paylaşmalarını şirket içi beğeni ve yorumlar yapılmasını sağlayın,
HRSP proje ve müşterileri destek süreçlerine çağrı ya da proje bazlı görevler alın, yaptığınız işin kalitesine ve müşteri memnuniyetine göre gelirinizi arttırın,
Daha detay ve fazla bilgi için bize yazın
---