OrchestraSSSUyarlamalar

Orchestra ile nasıl anket oluşturabilirim?

Orchestra da istediğiniz zaman çalışanlarınıza anket formları tasarlayarak anketler düzenleyebilirsiniz. Tasarladığınız formları birden fazla dönemde kullanarak raporlamalar yapabilirsiniz.

Bir anket düzenlemek için yapmanız gereken işlem adımları şunlardır:

  1. Anket formları tasarlanması
  2. Anket dönemlerinin açılması
  3. Anketlerin raporlanması

Adım 1: Anket Formlarının Tasarlanması

Uyarlamalar> Anket Yönetimi> Anket Oluştur yolunu izleyin.

Gelen ekranda +Yeni Kayıt Oluştur düğmesine basın.

Anket formuna başlık ve açıklama girin. Sonra anket formunu tasarlamaya başlayabilirsiniz.

Ankete istediğiniz form alanlarını ekleyerek, düzenlemelerinizi yapabilirsiniz.

Adım 2: Anket Dönem Açılması

Anket formlarını oluşturduktan sonra anketleri açabilirsiniz.

Yeni kayıt oluştur düğmesine basın.

Formunuzu ve anketin aktif olacağı tarih aralığını seçerek anketinizi açabilirsiniz.

İsterseniz anketi belli kişilere açmak için ekranın sağındaki kriterleri kullanabilirsiniz.

Adım 3: Anketlerin Çalışanlar Tarafından Görülmesi ve Katılım

Web Üzerinden Ankete Katılım

Anket aktif olarak kaydedildiğinde çalışanlar anketi ana sayfada göreceklerdir.

Ankete katıl düğmesine basılır.

Anket doldurularak kırmızı düğme ile anket formu gönderilir.

Mobil Uygulama Üzerinden Ankete Katılım

Çalışanlar ankete mobil uygulama üzerindeki iş akışlarından katılabilirler.

Adım 4: Anket Sonuçlarının Raporlanması

Anket sonuçlarının raporlanması için aşağıdaki adım izlenir;

Uyarlamalar> Anket> Anket sonuçları

Anket dönemi seçildiğinde sonuçlar detaylı olarak gelecektir.

 

Yorumlar kapalı