OrchestraUyarlamalar

Sistem Yönetimi Uyarlama Adımları

Sistem modülü her müşteride kullanılan temel işlemlerin yapıldığı baz modüldür. Sistem yöneticileri tarafından modül ve uygulamaların açılıp/kapanması, günlükleri kontrol edilmesi, otomatik çalışan programların kontrol edilmesi, gönderilen e-postaların kontrol edilmesi, kullanıcı yetkilendirmeleri ve benzer diğer işlemler bu modülde yapılmaktadır.

Bu modüldeki adımlar ve kullanım amaçları aşağıdaki gibidir;

Sistem Bilgilerim

Sistem unvan ve tanıtıcı yazı bu adımda düzenlenebilir.

Logo Yükleme

Sistem giriş ekranında ve farklı formlarda görünecek logonuzu bu adımda tanımlayabilirsiniz. Logonuzun genişliği 150px olmalıdır. Logonuz giriş ekranında ve iş akış formlarında çıkacaktır.

Sistem Modülleri

Sistemde aktif kullanacağınız modülleri seçebilirsiniz. Bir modülü aktif yaptıktan sonra mutlaka sonraki adımdaki modüle bağlı iş akışları ve uygulamaları da ayrıca seçmeniz gerekmektedir.

Uygulamaların Seçilmesi

Sistemde aktif kullanacağınız uygulamaları seçebilirsiniz. Uygulamanın önceki ekranda ait olduğu modülü mutlaka seçmiş olmanız gerekmektedir.

İş Akışlarının Seçilmesi

İş akışları birden fazla kişinin talep ve onay verdiği süreçlerdir. Her modüle bağlı farklı iş akışları olabilir. Bu adımda kullanmak istediğiniz iş akışlarını seçebilirsiniz.

Raporların Seçilmesi

Her modülde kullanmak istediğiniz raporları seçebilirsiniz.

Önemli Bilgiler Görünümü

Hem mobil hem de web ana ekranlarında kullanıcıya gösterilen kısa ve önemli bilgileri seçebilirsiniz. Örnek olarak kalan izin hakkı, kişinin yöneticisi, işe giriş tarihi, yöneticiler de bağlı personel sayısı bu bilgilere örnek verilebilir.

Grafikler Seçimleri

Hem mobil hem de web ana ekranlarında çıkacak insan kaynaklarına özel önemli grafikleri aktifleştirebilirsiniz. Grafikler HRSP tarafından sürekli eklenmektedir. Eklendikçe bu uyarlama adımından sizler de aktifleştirebilirsiniz.

Uyarlama Yükleme (Xls)

OrchestraİK web sitesi modül sayfalarından indirip doldurduğunuz Uyarlama Excel dosyalarını bu adımdan sisteme yükleyebilirsiniz.

Kullanıcılar

Sistemdeki kullanıcılarınız bu adımda listenecektir. Bu adımda yeni kullanıcı oluşturabilir, rollerini düzenleyebilir, silebilirsiniz. Kullanıcılara verebileceğiniz roller kısaltma olarak yazılmıştır. Bu kısaltmaların anlamları;

 

  • CADM: Admin rolü, ClientAdmin,
  • CEO: Şirket CEOsu
  • OM: Organizasyon yönetimi yöneticisi, iş tanımları, organizasyon ağacı düzenleme işlemlerini yapar,
  • PA: Personel idaresi yöneticisi, işe alma, işten çıkarma ve personel ana veri işlemlerini yapar,
  • PY: Bordro yöneticisi, tüm bordro işlemlerinden sorumludur,
  • PRF: Performans yöneticisi, tüm performans süreçlerini yönetir,
  • REC: İşe yerleştirme yöneticisi, işe yerleştirme süreçlerinden sorumludur, ilan verme ve aday havuzu yönetimi işlemleri,
  • MAN: Birim yöneticisidir, altında rapor veren personelleri görebilir, raporlamalar alabilir,
  • EMP: Personel, şirket sicili olan ve aktif çalışan her personelde bu rol mutlaka olmalıdır,
  • RD: ARGE personeli, ARGE merkezinde çalışan personellere bu rol verilmelidir,
  • MİS: Misafir, sisteme girmek için gereken minimum roldür, eğer bir kullanıcının sisteme girmemesi isteniyorsa bu rol alınabilir,
  • CON: Danışman rolü,
  • CUS: Müşteri rolü,
  • PT: Puantör rolü, puantaj işlemlerinden sorumlu yöneticidir,
  • HL: Sağlık birim yöneticisidir,
  • Müşteri PMO: Müşteri proje yönetişidir,
  • SAP: SAP entegrasyonlarında kullanılan roldür,
  • QDMS: QDMS entegrasyonlarında kullanılan roldür,

Şifre Değiştirme

Normalde kullanıcılar kendi şifrelerini e-postalarını kullanarak kendileri değiştirebilirler. Ancak bazen insan kaynakları tarafından e-postası olmayan personellerin şifrelerini değiştirmek isteyebilirler. Bu durumda bu uyarlama adımında kullanıcıların şifreleri değiştirilebilir.

Raporların Seçilmesi

Modül rapor ağaçlarında kullanılacak raporlar bu adımda seçilir.

Parametreler

Sistem ile ilgili parametreler bu adımda ayarlanır.

Çalışanlar

Cari gün itibari ile çalışanlar özet listesidir. Farklı sistemler ile entegre kullanıldığında bu ekrandaki çalışanlar entegrasyon ile aktarılır. SAP entegrasyonlarında bu liste her gün SAP den güncellenmektedir.

Sistem Rolleri

Roller ve anlamları bu adımda incelenebilir. Bu adımda bir giriş yapılmaz ama rollere bağlı kaç kullanıcı var görülebilir.

Eposta Günlükleri

Sistemden çalışanlara gönderilen her e-posta ya ait günlükler bu adımdan raporlanabilir.

Giriş Günlükleri

Sisteme girişlerin günlükleri listelenir.

Hata Günlükleri

Sistemde oluşan hatalar incelenebilir.

Periyodik İş Tanımları

Düzenli aralıklarla çalışması gereken programların açılması kapanması işlemleri bu adımdan yapılır.

Aşağıdaki iş tanımı mutlaka her sistemde aktif olmalıdır:

 

  • CLIENTCHECK: Bu program sistem ile ilgili sağlık kontrolleri yapar, o nedenle aktif olmalıdır.

 

Hatalı Periyodik İş Çalışmaları

Hatalı çalışan periyodik iş programları günlükleri raporlanır.

Personel Sorumluları

Personellerin modül bazlı sorumlu personel numaraları girilir.

Yöneticisi orchestra dan belirlenecek personeller de bu adımda belirtilmektedir.

Yazdırma Formları

Farklı uygulamalarda kullanılan e-posta ya da çıktı formları HTML olarak bu uyarlama adımında tasarlanabilir.

İş akışları ile aynı isimle yaratılan formlar direkt olarak iş akışı başlat ekranında kullanıcıya süreç hakkında bilgi veren yazı olarak çıkacaktır.

Sistem Kontrol Sonuç Raporu

Sistem sağlık kontrol raporu sonuçları bu adımdan kontrol edilir.

Hızlı Linkler

Ana sayfada görünmesi gereken linkler ve açıklamaları tanımlanır.

Ana Sayfa Org. Bilgileri

Ana sayfada görünmesi gereken organizasyonel bilgi alanları belirlenir.

Bağlantı Test Et

SAP ile bağlantı testi için kullanılır.

Veri Transfer Günlükleri

SAP den yapılan transferlerin günlükleri kontrol edilir.

Kullanıcı İşlem Günlükleri

Sistemde kullanıcıların yaptığı tüm işlemlere ait günlükler incelenebilir.

Admin Personel Vekaletleri

adminhr ya da admin kullanıcısı ile geçiş yapılabilecek personeller girilir. Admin kullanıcısında bu kişiler sağ üst köşede çıkacaktır. Eğer admin kullanıcısına bir personel no bağlı ise çıkmaz.

Yorumlar kapalı